قبل عید ازاد ۴۰۰
۱۴۵۰ شد
من الان تو آزمایشگاه هستم ازم ۲ میلیون ۹۰۰ گرفتن
من با بیمه رایگان
برا من ي ازمايش كلي بود شد١٤٠٠ تو اهن و ذخيره اهن و تروييد ام هست
لامصب برا من ٤ مرحله ازمايشه😭
رفتم آزمایشگاه بهداشت رایگان بود
من فردا مبرم خود ازمایش قند گرون نیس
ولی باید ببین دکترت چیز ذیگایی باهاش نخاسته من همه چی خاسته ادرار کشت ادرار
کمخونی تیرویید ذخیره اهن
من نیرو مسلح ۲۱۳ هزار الان منتظر آخرین مرحله نمونه گیریم ☺️
من با بیمه ۲۶۰
منظورم با بیمه تامین اجتماعی بود بدون بیمه تکمیلی155
من رفتم آزمایشگاه بهداشت رایگان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.