مامانا سی ک رفتن آزمایش قند سه مرحله ای ک یه چیز میدن میخوری هزینش چقدر شدش؟

۱۱ پاسخ

قبل عید ازاد ۴۰۰

۱۴۵۰ شد

من الان تو آزمایشگاه هستم ازم ۲ میلیون ۹۰۰ گرفتن

من با بیمه رایگان

برا من ي ازمايش كلي بود شد١٤٠٠ تو اهن و ذخيره اهن و تروييد ام هست
لامصب برا من ٤ مرحله ازمايشه😭

رفتم آزمایشگاه بهداشت رایگان بود

من فردا مبرم خود ازمایش قند گرون نیس
ولی باید ببین دکترت چیز ذیگ‌ایی باهاش نخاسته من همه چی خاسته ادرار کشت ادرار
کم‌خونی تیرویید ذخیره اهن

من نیرو مسلح ۲۱۳ هزار الان منتظر آخرین مرحله نمونه گیریم ☺️

من با بیمه ۲۶۰

منظورم با بیمه تامین اجتماعی بود بدون بیمه تکمیلی155

من رفتم آزمایشگاه بهداشت رایگان

سوال های مرتبط

مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری