۷ پاسخ

اره
پسر من ۳ سالگی
۱۵ و نیم بود حدودا
و ۱۰۲

درود فراوان خداروشکر خوبه،،،من دخترم ۱۳ کیلوست الان قدشم ۹۹،،،البته وزن تولد دخترم ۳۴۰۰ بود خوب وزن نگرفت نسبت به بعضی از همسناش

خوبه ماشاالله

بله عالیه گلم
ماشالاش باشه

اره خوبه
بچه ها منم تقریبا همینن

عالیه ماشالله

عالیه هزار ماشاالله

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۳ سالگی