۱۳ پاسخ

۶۰۰ آزاد قبل عید

۲۹۰۰ازاد
با بیمه تکمیلی ۱۱۰۰

من۱۷۰۰

سلام من امروز میخام برم اول هزینه گرفتن با بیمه شد ۹۵۰

ازاد ۱۲۰۰ شد

من ۶۰۰ تومن دادم تازه خصوصی بود بیمه تامین اجتماعی مو حساب کرد و اینکه برگه داد برای تکمیلی من رفتم گرفتم

۱۷۰۰

من 23 رفتم با بیمه سلام 950 شد

من قبل عید رفتم نسل فردا۱۲۰۰،قبلترشم دکتر هاشمی عطاربازم۱۲۰۰،ولی بعد عید بازم دکتر واسم سونو نوشته نرفتم میگن گرون شده،شما کجابهت این قیمت رو داده؟

سونو رشد آزاد ۵۵۰

والا من آزاد انقد شد

با بیمه تکمیلی رایگانه....البته اگه اینترت قطع نباشه

سلام من ۱۰ فروردین رفتم ۱۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وچهارم بارداری