۸ پاسخ

من که درد داشتم رفتم بیمارستان،بچم اومده بود پایین،دوسانت دهانه رحمم باز شده بود،استراحت مطلقم الان

من هم نگرانم هم استرس دارم هم دلم گرفته...☹️

خانما این ازاول ۸ ماه درد شروع میشه

این دردا طبیعیه
اتفاقا صبح پیش دکترم بودم ، گفتم بهش ک احساس کشیدگی دارم زیر شکمم گفت طبیعیه این دردا ، بدتر هم میشه

الانم متاسفانه زیر شکمم درد دارم وقتایی ک تکون میخورم یا راه میرم انگاری بچه میخات بیات بیرون
دردم خیلیه دکترم گفت چون شکمت اومده پایین
البته من نزدیکای زایمانمه شکمم خیلی اومده پایین😭😭😭

دردای کاذبه منم دارم سه هفته ای هست همش درد میگیرتم باد حاملگی میپیچه همجام یبار تو کمرم یبار تو سرم یبار تو شکمم یبار تو دندونام شوهرم بهم میگه هرشب یجاییت درد میگیره نفهمیدم😂

ن عزیزم نگران نباش اگ ادامه دار بودن ریتمیک و منظم شدن و شکمت سفت و شل میشد برو بیمارستان ان اس تی بده

موقعه زاییدنه عزیزمم🤣

سوال های مرتبط