۵ پاسخ

برو عزیزم منکه از ده روزگی دخترم فقط دارم میرم سفر😅
لباس گرم براش بردار هیچیش نمیشه ب دلت بد راه نده

من دختر اولمو ۲ ماهگی بردم اینم خدابخواد واسه ولادت آقا میبرم پابوسش

من مشهد زندگی میکنم با سه بچه کوچیک اومدم گرگان برو عزیزم چرا نشه بری زیارتت قبول عزیزم ❤️

میشه سخته تو ماشین اگ جا هست رو صندلی جا واسش درست کن اگرنه تو بغلت اغوشگیر یا تشک سفت بزار ک بچه تو بغل زود بدنش درد میگیره

من تا دم در خونه نمیتونم برم چه برسه مشهدد

سوال های مرتبط