۵ پاسخ

نشانه زایمانه
من هم سر زایمان قبلیم هم الان اسهال داشتم چند روز قبل زایمان

من اولین علامت زایمانم اسهال دل‌پیچه و تهوع بود

بله نشونه اس

من شبی که میخواستم سقط کنم اسهال بدی داشتم.
حتی وقتی بچه اومد خیلی ببخشید کلی دفع داشتم و اصلا ترسیدم ازش.
و بنظرم کاملا درسته

از اعلایمشه عزیزم همراه دلپیچع

سوال های مرتبط

مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۱ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی