نشانه زایمانه
من هم سر زایمان قبلیم هم الان اسهال داشتم چند روز قبل زایمان
من اولین علامت زایمانم اسهال دلپیچه و تهوع بود
بله نشونه اس
من شبی که میخواستم سقط کنم اسهال بدی داشتم.
حتی وقتی بچه اومد خیلی ببخشید کلی دفع داشتم و اصلا ترسیدم ازش.
و بنظرم کاملا درسته
از اعلایمشه عزیزم همراه دلپیچع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.