۴ پاسخ

اگ شکمت پایین نباشه ک نیازنیس
من چون شکمم یکم پایینه دکترم گفت شکم بندببندم

من خریدم ولی چون بیشتر خونه ام نمی‌زنم برند پاک سمن

نه والا اون سفته به بچه فشار میاره اول تااخرم شکم اویزونه

من نخریدم بعدی زایمانم با روسی میبندم مهکم شکمموتا چهل روز که ورم نکنه

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌ونهم بارداری