۳ پاسخ

کم کم زرد میشه ترشح ها که طبیعی بعدم بو میده ربطی به بخیه باز شده نداره حتما سفلسیکم بخور

برای من الان قرمز قرمزه خونی که میاد

طبیعی تا۱۰روز شایدم بیشتر خون بدبوی یابدرنگ قهوه ای بد موندگی میده رنگش شایدم زرد عفونی بعدتا۴۰اوکی میشی ازمنم بود بااب بتادین سرم خودتوبشور .

سوال های مرتبط

مامان کاریان و کایلی مامان کاریان و کایلی ۲ ماهگی