۴ پاسخ

طبیعیه منم اینجوریم🫠

واااااییییی اره من از ۳۵ هفته همینطوری بودن تا پری روز دکترم گفت طبیعیه ...ولی چیزایی هم که نفخ دارن نباید بخوری که بدتر نشی

منممممم

هفته های آخر اینطوریه
منم همینم

سوال های مرتبط