منم همینطورم دکترم دیروز گفت هیچ دارویی نخور برای تحریک روده و معده هست بخاطر رشد بچه
فقط برای سوزش معده ودلپیچه قرص جویدنی دایمتیکون داد گفت دوتا هم میتونی بجویی
دقیقا منم همینطوووور.امروز صبح گلاب به روتون اسهال شدم
منم خیلی دلپیچه میگیرم گفتم شاید ویروسی چیزی گرفتم😐🤦🏻♀️
آب زیاد بخور اوکی میشی
بنظرم انقباض هست چون منم اینجوری بودم
منم ببشتر صبحا اینجوری میشم
منم همینجوریم
منم اینجوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.