نهار چی میزاریدددد
رفلاکس شیر

۱۲ پاسخ

منم چون حال ندارم امروز آسون ترین غذا ماکارونی گذاشتم

مامانم اینارو دعوت کردم ناهار
لازانیا داریم🙃😋

پلو مرغ گذاشتم

باقالی پلو با ماهی چون همسری دوست داره 🙃

مرغ ترش چون شوهرم دوس داره البته ظهر خونه نمیاد زیرش کم کردم تاعصر بپزه واسه شب دخترم بیدارمیشد نمیذاشت غذا درست کنم

خورشت بامیه

فسنجون

عدس پلو

مرغ.

کوفت
بخدا خسته شدم همسرم هر دو وعده خونست از این ایرادیام هست خونه ننش سوسی میخورد اینجا ادا درمیاره

قرمه سبزی گذاشتم

ته چین😋

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریانا مامان آریانا ۱۶ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا ۱۶ ماهگی
مامان لِنیا مامان لِنیا ۱ سالگی
مامان لِنیا مامان لِنیا ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی