نهار‌ چی دارید مامانا ؟؟
#شیرخشک#پوشک#دندان

۱۸ پاسخ

سیرابی بود

سوپ گزاشتم

کشک کدو

مرغ کبابی توتوستر درست کردم با برنج

بنام خدا
هیچی پلو
با طعم
گرسنگی

قرمه سبزی دیشب

قورمه سبزی دیشب

قیمه میزارم

پلو ماش

خورشت مرغ

مرغ درست کردم

غذای نذری

استانبلی برا پندارم سوپ

قیمه

کباب رو گاز 😂😭حوصله نداشتنمم

خورشت کرفس

من ابگوشت گذاشتم

من سوپ گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان صدرا مامان صدرا ۱۶ ماهگی
مامان آقا آریان مامان آقا آریان ۱۴ ماهگی