۵ پاسخ

منم شنیدم که گیگوز اصلا چرب نیست و وزندهی خاصی نداره

منم گیگوز میدم به دنیا اومد ۳ کیلو بود
چهل روزگیش ۵ کیلو

کی گفته گیگوز وزن نمیده پسر من عالی وزن گرفت درحدی که ماهی بالای ۱۶۰۰ ۷۰۰ اضافه کرد

ربطی ندارها

منم گیگوز میدم به پسرم حس میکنم خیلی تپلی نمیکنه
به دکترش گفتم عوض کنه شیرخشکشو گفت گیگوز خیلی شیرخشک خوبیه اصلا عوض نکنید

سوال های مرتبط