دکتر دخترم میگفت از ۶ ماهگی جدا کن که به خاطر شرایط نتونستم الانم وابسته تر شده،حتی تو تخت کنار مادر دیگه خوب نمیخوابه
من تا 1.5 الا 2 سالگی جدا نمیکنم ،تحقيقات جدید هم همینو میگن
یعنی بزاریم تنهایی تو اتاق بخوابه?؟؟
یا قبل ۸ جدا کن تموم شه
یا باید بزاری بعداز اضطراب جدایی
چون ۸ ببعد دیگه بچه خیلی بیشتر حالیشع و خیلی وابسته میشه خیلییییییی سخت میتونی جداش کنی
من تحقیق کردم و مشورت گرفتم گفتن از یسال و نیم که اضطراب جداییشم کمتر شده باشه یا کلا رفع بشه
من جاخواب دخترم و اخر ۵ ماهگی جدا کردم
سوال منم هست من باردار بودم همه میگفتن ۶ماهگی ولی دختر من بخاطر دندون و گوشش که درد میکنه خیلی بد خواب شده اونجوری یه سره باید پاشم برم بیام خیلی سخت تر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.