۷ پاسخ

دکتر دخترم میگفت از ۶ ماهگی جدا کن که به خاطر شرایط نتونستم الانم وابسته تر شده،حتی تو تخت کنار مادر دیگه خوب نمیخوابه

من تا 1.5 الا 2 سالگی جدا نمیکنم ،تحقيقات جدید هم همینو میگن

یعنی بزاریم تنهایی تو اتاق بخوابه?؟؟

یا قبل ۸ جدا کن تموم شه
یا باید بزاری بعداز اضطراب جدایی
چون ۸ ببعد دیگه بچه خیلی بیشتر حالیشع و خیلی وابسته میشه خیلییییییی سخت میتونی جداش کنی

من تحقیق کردم و مشورت گرفتم گفتن از یسال و نیم که اضطراب جداییشم کمتر شده باشه یا کلا رفع بشه

من جاخواب دخترم و اخر ۵ ماهگی جدا کردم

سوال منم هست من باردار بودم همه میگفتن ۶ماهگی ولی دختر من بخاطر دندون و گوشش که درد میکنه خیلی بد خواب شده اونجوری یه سره باید پاشم برم بیام خیلی سخت تر میشه

سوال های مرتبط