سلام این تختا تا چند ماهگی استفاده میشه بنظرشما ؟!

تصویر
۱۲ پاسخ

منم چوبی خریدم خیلی قشنگ ان

من ک میخام تخت نوجوان بخرم.
گهواره زنداداشم داره نو میگیرم استفاده میکنم..آیا بچه توش بخوابه آیا نخوابه..
برادر زادم ک اصلا گهواره نخوابید.

تا ۶-۷ ماهگی، یاد بگیره سرپا وایسه تکونش بده دیگه نمیشه استفاده کرد ازش . خودشو میندازه پایین

منم از اینا برای دخترم گرفتم یک الی دوسالگی میتونن بخوابن روش بعد این نردش قفل میشه خوبه

منم این دیشب دیدم گفتن تا ۲ سال استفاده میشه قیمتش چقدر بود؟ به من گفتن نزدیک ۱۱ میلیون فقط جابه جایش سخته گهوارش جمع نمی‌شه

فکر کنم یک سال تا دو سال

یکم سایز بزرگشو بگیرین تا ۲ سال فک کنم راحت استفاده بشه ٫منم از اینا میگیرم

تا سه سال

من تو توضیحاتش خوندم
دوتا سایز داره
یکی تا ۳ سال بزرگتره تا ۵ سال نوشته بود

بنظرم گهواره برقی بگیری تا مدتها راحتی
فامیل داشت عالی بود

يه چيزه اضااافه يعدا نميدوني چي كارش كني
از اين سبكا بگير كه ميتوني جا ب جا كني

بستگی به سایزش داره
اگه بزرگ باشه تا دوسال قشنگ استفاده میشه

سوال های مرتبط

مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری