من ده روز پیش سنتی کردم. اصلا موقع ختنه یه لحظه هم گریه نکرد. ولی یه دوساعت موقع جیش کردنی اذیت شد. بعدش اصلا اذیت نشد.
من حلقه ختنه کردم موقع ختنه اصلا نفهمید بعدش فقط موقع اولین جیشش گریه کرد سر ۵روزم حلقش افتاد خوب شد
حلقه
حلفه مال پسر من بخیه بود الان دوماه میشه ختنش کردم هنوز خوب نشده حلقه بهتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.