۵ پاسخ

همیشه سینه مرغ بخور لوبیا نخود ..۶ وعده غذا بخور من. باردار بودم ۶ وعده غذا میخوردم چون دوست داشتم بچم تپل باشه از ۷ ماهگی مرتب غذا های پروتئینی میخوردم صبحا حتما تخم مرغ بخور

نگران نباش از 30هفته وزن گیری بیشتر میشه
سمنو
ماست یونانی
ابگوشت
اجیل خام
شیرموزخونگی. اگه قند نداری تو شیرموزت بستنی وانیلی بریز خیلی لذیذ میشه

اره دو قلوها وزنشون کمتره. تو بیمارستان بودم یه خانومی دوقلو داشت 31هفتش بود وزن بچه ها یک کیلو بود

تو ۲ قلویی طبیعیه وزنشون کمتر باشه نگران نباش

خب خداروشکر ♥️🥹
نگران وزن نباش از ۳۰ هفته مرتب وزن میگیرن

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی