۱۴ پاسخ

بنظر من هیچوقت😂😂

هیچ وقت.....

هیچ وقت

من بعد چهارسال و خورده ای شد
از نظر بقیه دیر
از نظر خودم زمان مناسب

عزیزم من پسر بزرگم ۶ سالش شد ه دومی هشت ماهشه خیلی راحتم برای من که دست تنهام شده کمک دستم داششو میگیره تو گهواره ست تابش میده هرجا بریم کیفم دستشه خلاصه من که خیلی راضیم که دیر آوردم هرچی دیر تر بهتر

هيوقتتتتتتتتت به هيچچچچ عنواننننننن عمرااااا اصلاااا ابدااااااااا🙂😂😂

کاری که حامی داره باهام میکنه هیچوقت هرگز 🤯

بنظر من شش هفت سال خوبه .حداقل برای دستشویی رفتن وغذا خوردن دیگه از تو کمک نخواد مستقل باشه بتونه خودشو بشوره.من چهار سال فاصله گذاشتم بچه رو پام هست میری دستشویی بعد میگه بیا منو بشور غذاهای نونی رو هم نمیتونه لقمه بگیره مستقل بخوره خیلی کثیف کاری میکنه

من بعد از ۹ سال آوردم

پسرم ۵سالش بود دخترمو باردار شدم

منطقی‌بگم دوست دارم بچم ۴ تا ۵ ساله بشع بعد بیارم

من بچه دومم بعد۹سال باردارشدم

مامان جانم کانال بازی هوش (هدفمند)و‌کتاب دارم از بدو تولد😍
حتما بیاین پیشمون

قیمت هامون خیلی مناسب و اکثر کارها وارداتی👌👌
کانال بله@panahtoys
کانال تلگرام@panahtoys
شماره تماس09902737450

برای تهران تحویل حضوری هم داریم👌

تصویر

10سااال

سوال های مرتبط