۶ پاسخ

عزیزم‌من دیسک دارم‌گفتن سزارین بابد بشی فشار میاد

منم دیسک دارم ولی هنوز نپرسیدم

منم داشتم و دارم طبیعی زایمان کردم مشکلی نبود برا کمرم

منم. دیسک دارم. ولی سزارین م چون لگ م کوچیک. و بچه نمیچرخه.

عزیزم منم دیسک شدید دارم اما دکتر منم همین حرفو زد گفت مانعی نداره و میتونی طبیعی زایمان کنی، منم دقیقا ۴و ۵و۶ هست و شدید شده

من دیسک ۴-۵پارع شد .اب درمانی هم رفتم ولی کار ک زباد میکنم تا یه هفته فلج میفتم.
گاهی اوقات هم الان دردم میاد ک فقط باید بخوابم

سوال های مرتبط

مامان میوه بهشتی مامان میوه بهشتی روزهای ابتدایی تولد