عزیزممن دیسک دارمگفتن سزارین بابد بشی فشار میاد
منم دیسک دارم ولی هنوز نپرسیدم
منم داشتم و دارم طبیعی زایمان کردم مشکلی نبود برا کمرم
منم. دیسک دارم. ولی سزارین م چون لگ م کوچیک. و بچه نمیچرخه.
عزیزم منم دیسک شدید دارم اما دکتر منم همین حرفو زد گفت مانعی نداره و میتونی طبیعی زایمان کنی، منم دقیقا ۴و ۵و۶ هست و شدید شده
من دیسک ۴-۵پارع شد .اب درمانی هم رفتم ولی کار ک زباد میکنم تا یه هفته فلج میفتم.
گاهی اوقات هم الان دردم میاد ک فقط باید بخوابم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.