۹ پاسخ

اصلا پزشک زنان نباید در این مورد تصمیم بگیره باید نظر پزشک جراح مغز و اعصاب رو مکتوب ببری

من مثل شما دیسک شدید دارم به دکترم که گفتم گفت دلیل نیست و منع نداره برای زایمان طبیعی، اما خداروشکر گفت اگر خودت میخوای سزارین اختیاری میکنم

من چون دیسک کمر دارم دکتر خودم ( مغز و اعصاب) گفت طبیعی باشه اون آمپول نباید تو کمر زده بشه
من دیسک کمرم‌ در معرض پارگی بود با فیزیو وصله پینه کردم دکترم اجازه عمل نداد گفت هم سنت پایین هست جوونی هم عمل کنم بدتر از این میشی

احتمالا چون میخواهی مجانی سر بشی مقاومت میکنه

خب شاید اون آمپولی که به کمرت میزنن واسه دیسکت خطر داشته باشه، جدا از دکتر زنان بنظرم با دکتر ارتوپد هم صحبت کن ببین نظر اون چیه

منم دیسک دارم ولی طبیعی نمیتونم میترسم

دکترتو عوض کن

مدارک پزشکیتون باید ببرین بیمارستان

بعدش مگ دکترت میخاد دردتوتحمل کنه دیسک کمرالکی نیس ک ولش کن اختیاری سز کن

سوال های مرتبط

مامان میوه بهشتی مامان میوه بهشتی روزهای ابتدایی تولد