من تو بارداریام ازاول تا اخر
گردو و بادوم هندی و پسته خام
هسته خرما رو میکشیدم ازین سه تا مغز میکردم تو شکم خرما هر خرما یکی ازاینا
روزی سه تا خرمام میخوردم
بغیر از اونا روزی یه مشت مغزیجان همچی میخوردم
میوه زیاد میخوردم گوشت و ماهی ام زیاد
ولی وزنم فوری میکشید بالا
دیگه ازمایشام هیچ ویتامینی کم نداشتم من کلا از مجردی بارداریم همینجورم ـدکترم میدید وزنم بالا رفته قرصامو قطع میکرد
سیب و موز
پسته بادام
من پرتقال و نارنگی نمیتونم بخورم خیلی معدم درد میگیره ابش میگیرم میخورم
کیوی و سیب هم میخورم
اب دور بچم زیاده هندونه نمیخورم
مغزیجات هم پسته و بادوم درختی یکم تخم آفتابگردون میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.