۱۳ پاسخ

هر میوه ای که داشته باشیم تو خونه میخورم

کیوی نارنگی خرمالو موز

انار،خیار آب پرتقال

هر چی ک خونه باشه.بیشتر پرتقال.هر روز هم سیب رو میخورم حتما

همه چیز میخورم
مخصوصا گلابی 🥲🥲🥲خیلیییی دوس ذارم

سیب هر روز و چندتا دونه عناب تازه
پرتقال نارنگی انار موز لیمو شیرین هرچی تو خونه باشه😅

میوه های فصل دیگه…پرتقال و سیب و کیوی..

هویج که بده

پرتقال

من اینقدر خیار میخورم خانوادم میگن الان میترکی 😂 هویج پرتقال انار خیلی بیش از حد خیار میخورم

پرتقال موز انار

پرتقال سیب

کیوی و پرتقال و هویج ویار جدیدم 😂

سوال های مرتبط

مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان اطلس مامان اطلس روزهای ابتدایی تولد
مامان شاه پسر🩵 مامان شاه پسر🩵 ۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان kiyan...ayhan مامان kiyan...ayhan هفته سی‌وششم بارداری