هر میوه ای که داشته باشیم تو خونه میخورم
کیوی نارنگی خرمالو موز
انار،خیار آب پرتقال
هر چی ک خونه باشه.بیشتر پرتقال.هر روز هم سیب رو میخورم حتما
همه چیز میخورم
مخصوصا گلابی 🥲🥲🥲خیلیییی دوس ذارم
سیب هر روز و چندتا دونه عناب تازه
پرتقال نارنگی انار موز لیمو شیرین هرچی تو خونه باشه😅
میوه های فصل دیگه…پرتقال و سیب و کیوی..
هویج که بده
پرتقال
من اینقدر خیار میخورم خانوادم میگن الان میترکی 😂 هویج پرتقال انار خیلی بیش از حد خیار میخورم
پرتقال موز انار
پرتقال سیب
کیوی و پرتقال و هویج ویار جدیدم 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.