۴ پاسخ

اپتامیل و ببلاک شبیه ترین شیر به شیر مادرن و شیر سبکین
نان سنگینه

اپتامیل من میدم و راضی ام

دکتر به من نان گفت
باید با بچه سازگاری داشته باشه

نان از همه بهتره

سوال های مرتبط

مامان حسام مامان حسام ۱۳ ماهگی
مامان محمد و علی اکبر مامان محمد و علی اکبر ۷ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۶ ماهگی