من گاهی از دوستای قدیمی خبر میگیرم
برام جذابه
در حد یه تماس
هرچند بدون صمیمیت
همه ی ادم ها قرار نیست تا پایان عمر در کنارمون باشن
بعضی ها رو خدا فرستاده فقط بخشی از مسیر این قطار سوار بشن
با هم خوش بگذورنید و پیاده بشن
من عاشق دوستانی هستم که دوره ای از زندگیم با بودنشون عالی بود من بخشی از زندگی شون بودم اونا هم بخشی از زندگی من
عزيزم دوستيه رابطه خوني ك نيس مجبور نيسيم ادامه بديم اونم حتماً نظرش همينه
بیخیال همه دوستی ها یه گلدن تایمی دارن بعدش در حد سلام علیک نمیتونیم صمیمیت از دست رفته رو برگردونیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.