۴ پاسخ

داریم خوبه اما خیلی میلرزه حرکت میکنه

۷ کیلو دارم ۱۴ ساله کاملا راضیم

هفت کیلویی دارم و راضیم

من ۷کیلویی الجی لمسی دارم خداروشکر راضیم

سوال های مرتبط

مامان اورهان و نی نی مامان اورهان و نی نی ۳ سالگی
مامان اورهان و نی نی مامان اورهان و نی نی ۳ سالگی