مامانی های هم هفته
شما طول سرویکستون چقدره؟!؟

۱۲ پاسخ

۳۴

۳۴ بود

من انومالی رفتم ۳۵ بود ۲۸ هفته رفتم‌گفت دیگ مهم‌نیست چون کاریش نمیتونی بکنی پایینم‌باشه منم بیخیال شدم

من رفتم سونو اصلا بهم نگفتن چنده

۲۸ هفته رفتم ۳۴ دکتر گفت مراعات کنم ۳۲ رفتم گفت مثانه خالی نشون نمیده

ببخشید چجوری میفهمید تو کدوم سونو میگن؟؟؟

من ۳۱

من اصن نمیدونم اول چقد بود الان چقده😑فقط یبار سونو بودم گفتم خوبه گف اره.تو برگه های سونومم عددشو نزده

عزیزم تو شهریار میخوای زایمان کنی کدوم بیمارستان خوبه

برای من الان ۲۵ شده کم نیست؟!

من با وجود سرکلاژ شدم ۱۳

از من با وجود سرکلاژ 28 هفته 24.25 بود

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان پناه💞 مامان پناه💞 ۱۰ ماهگی