۱۱ پاسخ

نمک میدونی سمه برا بچه ؟نمک فقط شورش میکنه

ادویه و نمک نزن براش ضرر داره... ی غذای دیگه درست کن شاید اینو دوس نداره

گوجه معده بچه رو نابود میکنه اسیدیه برا پایان هشت ماهه😑

زردچوبه اجازه ، نمک رو من هم خیلی کم میزنم ، ولی گوجه باعث میشه بالا بیاره

وای نگا بچگی ک تا الان نمک نخورده چ‌میدونه نمک‌چیه شوری چیه شیرینی چیه چرا بهش بدیم پس نمک بده خدایی نکرده همین چیزا ک ب چشم نمیاد بعدا میشه فشار خون دیابت اینا همش ریش از بچگی هست بعد میگن ما سفره میدادیم‌مادربزرگا عزیزم عمل بیشرفت کرده ک‌میگن‌ندین

منم نمیخوره ن فرنی ن پوره

کره بزن

گوجه که الان زود .زردچوبه کم .دارچین کم مجازه
یکم کره جعفری بزن خوش طعم میکنه

کره و جعفری بزن خوش طعم میشه
بعد فرنی تخم مرغ بچه ها دوست دارن

خورد؟

کره بزن

سوال های مرتبط