۵ پاسخ

قشنگ له نکردی پوره کن

شیرش زیاده یکم

پس چرا دکتر به من گف پایان هفت ماه شروع کن😩

من به الک میکشم خیلی خوب میشه

هویج بخارپز شه باید کامل بپزه بعد توی میکسر با یکم آب جوشیده سرد میکس کن
بعدش بهش روغن زیتون بزن دوقطره
شیر خشک نزن هویج خدش شیرینه دیه

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۶ ماهگی