بچهاتون ناهار خوردن؟پناه هنوز نخورده☹

۶ پاسخ

دخترمن یه پلقی دیرترمیخوره چون صبونه دیرمیخوره باز چون دیربیدارمیشه
ساعت۱۰تا۱۱بیدارمیشه بین۱۱تا۱۲اینا صبونه میخوره ناهارم۳تا۴به بعد میخوره

ساعت ۱۲ و نیم دوتا لقمه کوچولو برنج و ماست خورد، ۱ شیر خورد و لالا.
ناهارش نیمه آماده رو گازه

ساعت۲همیشه میدمش و بعدشم لالا🥹

نه هنوز

اره یک ونیم خورد و لالا کرد

اره پسر من خورده الان دیگه وقت خواب ظهرش بود خوابید😎

سوال های مرتبط

مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی
مامان 🧸مهدیار🧸 مامان 🧸مهدیار🧸 ۱ سالگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی