دخترمن یه پلقی دیرترمیخوره چون صبونه دیرمیخوره باز چون دیربیدارمیشه
ساعت۱۰تا۱۱بیدارمیشه بین۱۱تا۱۲اینا صبونه میخوره ناهارم۳تا۴به بعد میخوره
ساعت ۱۲ و نیم دوتا لقمه کوچولو برنج و ماست خورد، ۱ شیر خورد و لالا.
ناهارش نیمه آماده رو گازه
ساعت۲همیشه میدمش و بعدشم لالا🥹
نه هنوز
اره یک ونیم خورد و لالا کرد
اره پسر من خورده الان دیگه وقت خواب ظهرش بود خوابید😎
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.