مامانا ۸ ماهگی آزمایش یا سونو داره؟؟؟

#بارداری#بارداری

۲ پاسخ

من هفته ۳۰سونو رشد رفتم دکترم گفته هفته ۳۲بازم بیا 😕

اره یه ازمایش چکاب ماه اخر داره باسونو وزن

سوال های مرتبط

مامان مامان آروید و لنا❤️ مامان مامان آروید و لنا❤️ روزهای ابتدایی تولد