۴ پاسخ

اره ولی دیگه چهار مرحله‌ای ازمایش میدی

ازهمه میگیرن همون موقع هم بالا بودی

من دیابت دارم دکتر گفت نمیشه از اون شربته بخوری فقط ناشتا و دوساعته انجام بده

ازه همه میگیرن

سوال های مرتبط

مامان تیام وکچل خان مامان تیام وکچل خان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرتام🩵 مامان آرتام🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد