موهای شکم رو با موبر بزنیم مشکلی داری؟

#بارداری

۷ پاسخ

من نوره میزنم

من ماهی یکبار شکممو ژیلت میکشم تا بعدا برم لیزر

من موبر میزارن

بفرمایید

تصویر

اگه نزنی بهتره اونا هورمونیه بعد زایمان میریزه

مشکلی نداره

ما ک قبل بارداری الان پودر موبر ایسان میزنم هر چی بزنم بهتر از تیغه تیغ خون میاد

سوال های مرتبط