۱۵ پاسخ

من اپلیدی میکنم ،خیلی کم شده حجمش

شیو کن بره این کارا چیه فوقش میری لیزر بعدش

یخرده خارش میده اولش فقط اون بده
من از اول بارداری دوبار زدم فک کنم دیر در میاد بزن بره بعدش حسابی روغن مالی کن

من چند ساله شیو می‌کنم😫

من میزنم بدم میاد بدن مو داشته باشه

وکس کن اینجوری حجم موهاتم کم میشه تازه

با ماشین اصلاح برقی بزن.وقتی دربیاد خارش نداره

منم پرمو نیستم تا قبل از بارداری با دکلره بدن بی رنگش می‌کردم ولی بعد از بارداری یه بار با ژیلت زدم کلا ژیلت برای من جواب بوده و عوارضی نداشته

من با اسپری مو بر زدم با ژیلت نزنی

بیشتر نمیشه شیو کن فقط اطراف نافت ی کوچولو ضخیم تر میشه مو زائد چندشه

من یه شخصه بدم میاد پر مو باشه بدنم شیو میکنم درسته یه چیز طبیعی هستش ولی چندشم میشه بااینکه من موهای بدنم کلا کم پشته ولی یکم زیاد شده

وای اصن هیچی نزنی بهتره من یه ماه پیش اشتباه کردم ژیلت زدم تا بلند شد پدرم درومد میخارید از لباس سیخ بیرون میزد وبعدشم پررنگ تر شد 🫤🫤 حالا فقط منتظرم زایمان کنم لیزرمو دوباره شروع کنم

از موبر استفاده کن

ای وایی احححح امان از این موهای شکم

براي عكاسي خود آتليه اديت ميزنه

سوال های مرتبط

مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی