خانما موهای شکم رو با چی میتونیم بزنیم ؟

۱۱ پاسخ

ژیلت میزنم
ضخیم و زیادم نشده اصلا

تا حالا نزدم چون موهای شکم زیاد میشه

چرا موهای زاعد زیاد شدن

منکه نمیزنم چون زبر و زیاد میشه و همینطور میمونه، اگه نزنی بعد بارداری خوب میشه برای هورمون هاست

واسه چی میزنی بعدزایمان میریزن

من با نوره و ژیلت میزنم، نوره بهتره دیرتر در میاد، نازک و کم میکنه مورو

فقط ژیلت یا ماشین ،بقیه بدنت هم اگه با موبر حساسیت نداری بزن

بنظرهمون پودر موبر خوب باشه (دپی) ولی شب زایمان بزن بعدم قبلش تحقیق کن خطرناک برای بچه نباشه

من خیلی موهای شکمم زیادشده دوباری زدم الان بیشترشدن دیگه نمیخوام بزنم باژیلت میزدم

ژیلت موبایل نزن خب میس

پودر موبر

سوال های مرتبط

مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه.. مامان بچه.. روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری