سلام خانما شما موهای روی شکم تون رو با چی شیو می کنید؟

۱۱ پاسخ

عزیزم جنسیت نی نی شما چیه؟

من کل بدنم جز واژنم ودستم.با موبر میزنم.

من با ژلت😕🫥

برا من کلی موی ضخیم در اومده برا شمام همینه؟

من اصلا نمیزنم

من نمیزنم
چون نازکه بزنی بدتر میشه

منم همهههه جام مو در اورده 😂

من که اصلا شکممو شیو نمیکنم موهای شکمم بوره اگه شیو کنم سیاه میشه بیشتر رشد میکنه

چرا پرمو شدیم خدایااااااا

با شیور🤷‍♀️

سلام
شما هم شکمتون پر مو شده؟🤦‍♀️🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری