۱۵ پاسخ

گذشت که🙄😅

به منم بین ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت گفته

منم دکترم برا ۲۳ اردیبهشت بهم تاریخ داده🥹

😂😂اردیبهشت انشاالله

عزیزم تاریخ طبیعی بهت داده یا سزارین؟؟؟

اردیبهشت منظورته؟
بسلامتی انشالا

الان دقیقا کدوم هفته ایی؟

منم ۲۴اردیبهشت

فروردین سال بعد؟😶

اردیبهشتا

تو اسفند جاموندی فکنم🙄

الا ۲۶ هستش که 😐

فروردین ک تموم شده

اردیبهشت منظورته؟

اردی بهشت؟ان شاالله به سلامتی

سوال های مرتبط