۶ پاسخ

واس من انشاالله ۳۰ روز

عزیزم بسلامتی زایمان کنی و کوچولوت رو بغل بگیری😍واسه منم دعا کن این هفته ها آخری زود بگذره 🥹💋

طبیعی؟ رفتی معاینه

به سلامتی 😍

منم دقیقا ۲۰ روز😍 بسلامتی باشه عزیزم

خوش به حالت منم منتظرم فقط به دنیا بیاد ببینمش🙃🩵

سوال های مرتبط