۷ پاسخ

هرچی باهاش بیشترحرف بزنی بهتره

حتما باید آغو بگن؟ دختر من کلی صدا درمیاره ولی تا حالا دقت نکردم ببینم آغو میگه یا نه

بچه من از ۴۰ روزگی میگه

پسر من از ۴۰ روزگی میگه

پسر من ۲ ماهگی میگف دیگ یادش رف🤣🤣

از چهل روزگی و گاهی دوماهگی

باید تمرین کنی باهاش دختر من میگه

سوال های مرتبط

مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۲ ماهگی