بچهدها شده یهو بشینید یا بلند شید خیس بشید از چیه کیسه ابه ؟

۴ پاسخ

از عفونته منم مث توام

سلام منم اینجوری شدم فکر کردم از کیسه آبه . رفتم زایشگاه ازم تست آمینوشور گرفتن منفی شد گفتن پس عفونته

من‌یه کم ترشحاتم با آب همراه
خیلی کم‌

عزیزم کیسه اب اگه پاره بشه خیلی زیاد اب میاد اگه ی کمه عفونته نگران نباش

سوال های مرتبط