ناخن خودت زیباتره
باید کاشت انجام بدی ک بتونه ناخنات قشنگ کنه با ژلیش نمیش
مبارکه عزیزم، چون ژلیشه نمیشه فرم ناخنو تغییر داد صبر کن ناخنات بلندتربشه اونوقت با سوهان میتونه جمعش کنه
حتما با لاک منتهی باید یکم ناخن ها رو جمع تر کنه
ناخن کارتو عوض کن
الان این خدتی
ناخنکارت باید ناخناتو جمع کنه عزیزم
ن با لاک ژل خوشگل تره🥰
بی ناخن یا بی لاک؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.