۶ پاسخ

من ۳۵ هفته و چندروز بود دخترم دستگاه نرفت

منم گفتن بچه پایینه خیلم درد دارم حتی واژنم شکمم رو به پایینه 18هفته 38 بود سرویکسم 21 هفته 34 بهم شیافت و قرص دادن امروز رفتن دکتر گفت نیاز نیست چون بچه نشستس
سونو واژینالم نکرد

وزنش هم 2500بود همه چیز خوب این یکی هم احتمالا همون 35زایمان کنم چون همینم سرکلاژ دارم

من بچه اولم با وزن ۲۵۴۰دنیا امد دستگاه هم نرفت

ن من خودم 35هفته زایمان کردم چون سرکلاژ داشتم دستگاه هم نرفت اصلان

دوستم ۳۶ هفته زایمان کرد پسرش ۵ روز دستگاه موند

سوال های مرتبط