سلام عزيزم ميشه بگيد با سركه چجوري خودتون شسشو دادين واسه دخترزايي تو تايپ ها ديدم مرسي🐣🥰
اگر تحت نظر دکتر بودی و تیروئیدت بالا بوده الان نرمال شده قرصتو ادامه بده و با دکتر مشورت کن واسه منم اینطوریه
سلام خوبی عزیزم
34 هفته ای چند وقت بود پیامت ندیده بودم . گفتم تا الان دنیا اوردی
فکر کنم خیلی پرکاره
قرص میخوری؟
فکر کنم پرکاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.