بچها ازمایش تیروئید ام چجوریه

تصویر
۶ پاسخ

سلام عزيزم ميشه بگيد با سركه چجوري خودتون شسشو دادين واسه دخترزايي تو تايپ ها ديدم مرسي🐣🥰

اگر تحت نظر دکتر بودی و تیروئیدت بالا بوده الان نرمال شده قرصتو ادامه بده و با دکتر مشورت کن واسه منم اینطوریه

سلام خوبی عزیزم
34 هفته ای چند وقت بود پیامت ندیده بودم . گفتم تا الان دنیا اوردی

فکر کنم خیلی پرکاره

قرص میخوری؟

فکر کنم پرکاره

سوال های مرتبط

مامان فردین.پوریا مامان فردین.پوریا ۶ ماهگی
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان النا مامان مامان النا ۱۲ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۴ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی