خانوما این ازمایش تیروئید داره؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

اگه ازمایشگاه خطا نکرده باشه بشدت کم کاره

اشتباه نشده؟!

تیروییدت ۶۲ هست؟؟؟!!

خیلی کم کاره من تا ۹ دیده بودم اینقدر دیگ ن

آره تیروئید کم کار خیلی هم بالاست

آره چرا اینقدر زیاده 😬

اره کم کاره
قبلا ازمایش تیروئید نداده بودی؟

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۴ ماهگی
مامان مامان النا مامان مامان النا ۱۲ ماهگی
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی