۳ پاسخ

۴ماهگی کامله

بعد دوماه کم کم درست میشه

من پسرم از دوماهو نیمی نه ک کامل کنترل داشته باشه اما تا حدود ۹۵درصد داره یکم راحتتر یه دستی میگیرمش اما بازم باید حواسم باشه چون احتمال برگشتنش هست

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۱۶ ماهگی
مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان 💚ال آی💚 مامان 💚ال آی💚 ۱۱ ماهگی