سلام خوبین خانما برای تشکیل قلب باید چی بخوریم لطفا بگین

۵ پاسخ

خرما بادام عالیه

دکتر من گفت انار سه ماه اول ممنوع من نمی‌دونستم اوایل یکی دو تا خوردم

خرما انار مغزیجات

بنظر من یک مرحله است اگر اسپرم تخمک خوب باشه خودش تشکیل میشه فقط ویتامین هاتو مصرف کن D3وفولیک اسید
مال من 7هفته 4روز تشکیل شد انشاالله توهم بری تشکیل عزیزم

خرما بادام انار

سوال های مرتبط

سحر سحر قصد بارداری
مامان تودلیم🥹🧿🤍 مامان تودلیم🥹🧿🤍 هفته ششم بارداری
مامان آیسل مامان آیسل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلانا🩷🧚‍♀️ مامان دلانا🩷🧚‍♀️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی