۴ پاسخ

عزیزم اونجوری نشسته می‌تونه بخوره
من پسرم نشسته از دهنش می‌ریزه😂

نوشجان کوشولو

نوش جانش

عزیزممم حریره بادوم خیلی خوشمزه تره ،براش درست کن کیف کنه

سوال های مرتبط