۵ پاسخ

نگران نباش انشالله به زودی بهتر میشه

غصه نخور عزیزم انشاالله جیجی میخوره جون میگیره تپلی میشه🥺😍

عزیزم انشالله زود خوب بشه
چند کیلو بود مگه

انشالله که به زودی خوب بشه و بیاریدیش خونه خیلی سخته من بچم پنج روز بستری بود واقعا روز های سختی بود درکتون میکنم

چند کیلوعه

سوال های مرتبط

مامان جیگرمامان مامان جیگرمامان ۱۰ ماهگی
مامان شاه پسر🤴🏻💙🍼 مامان شاه پسر🤴🏻💙🍼 ۱ ماهگی