۹ پاسخ

من باادامس جویدن خوب میشم

من هر وقت ابنحوری میشم دو قاشق شربت منیزیم میخورم خوب میشم

قرص پنتوپرازول ۴۰ بخور
منم همینطوریم این قرص دکترم داد خیلی خوبه

دکتر من گفت شربت آلومینیوم ام جی که برا معده س بگیر بخور اما من نرفتم بگیرم چون ننوشته بود برام،به پیشنهاد مامانای گهواره شیر سرد میخورم یکم بهتر میشه،اما تایمی که بهتر میشم کمه دوباره شروع میشه ها

فقط قرص فاموتیدین 40بخور

دکتر‌من دارو داد بهم. صبحا ناشتا لانزوپرازول، و شربت آلومینیوم ام‌جی، خیلی کمک کرد و خوب شدم

هیچی دگ الان به بعد فقط با زاییدن همه چی حل میشه 😅😅

وای خواهر منم همین طورم

من یکم عرق نعنا با اب قاطی میکنم میخورم بهتر میشم
امروز صبحی هم همینجور شدم داغون خواب نرفتم

سوال های مرتبط