من
ولی اصلا ناراحت نیستم
چون چیزای بهتری در عوضش دارم
شوهر خوب
بچه ی سالم
و…
مننننن
خیلی نگرانم همیشه
ی غمی ته دلمه که باعث میشه هیچ وقت خوشحال نباشم
همیشه میگم آینده بچه هام چی میشه
وقتی حتی خونه نداریم
منم خونه ندارم.خیلی ناراحتم۳تابچه دارم پسر
اوناهم بزرگ خیلی نگران اینده شونم.میگم خدایامن خونه ندازم پس اینده پسرام چی میشه
ولی خب چمیشه کرد بااین گرونی🥹
انشالله همتون تو سال جدید صاحب خونه بشین عزیزای دلم💓
به حق امام رضا همتون خونه دار بشید
منی ک با اوضاعی که الان داریم مطمئنم ک نمیتونیم داشته باشیم
انشالله صاحبـ خونه بشی خاهر همینجوری ک خدا دل منو شاذ کرد برج سه میرم ت خونه های خودم
من البته نیمه کارس آرزومه برم توش راحت شم از دست فامیلای شوخرم
منم تو یک اتاق از خونه مادرشوهرم چندسال😔
سلام دوستان بیاید براتون فال بگم تا شاید متوجه بشید ک خرید خونه آنچنان سخت هم نیست فقط باید راهشو بلد شی فال های من رد خور ندارن روبیکا پیام بدید به آیدیم Pbasy1371
منم طبقه بالا مادر شوهرم هستم روزی هزار بار دعا میکنم پول دستمون بیاد خونه بخریم بریم اصلا اینجارو خونه خودم نمیدونم احساس میکنم تو قفسم نمیتونیم خانم خونه حساب کنم چون خونه مال ما نیست که همش منته یه شوهر بیخیال شکمو دارم فقط بخور بخور داره هرچی میکم جم جورتر خرج کن چهار روز دیگه خونه میخوایم میگه خداتو شکر کن مگه نداری میگم مگه مال ماست من دلم خونه خودمون برای خودمون باشه نه کس دیگه فعلا خودشوزده به بچه بازی ولخرجی بفکر خونه بخره اصلا نیست بخواد جم کمه میتونه کنه یکی دو ساله خونه بخره خودش نمیخواد شانس من بچیاره اس والا مجرد بوده ۶ سال خونه مجردی داشته نمیتونسته اخلاق گند مامان باباشو تحمل کنه حالا برا من مامان بابایی شده جونش در میاد برا مامان باباش نمیتونه دل بکنه شانس منه دیگه آخرشم ک و ن لختیم بیخونه بی پسانداز الان با خودش میگه نشستم دیگه دنیای منت مامان باباش میذارن سرادم
من مستاجرم تو شهر غریب تو شهر خودمون هم باز خونه ندارم میرم خونه مادرم اینا همیشه والا به فکرم میگم یه روزی میشه خونه دار بشم
من
ازغصه شبا خوابم نمی بره
همش ته دلم یه دلهره و استرس دارم
من
مستاجرم و خونم خیلی کوچیک
من... خونه مادرشوهرم ایناییم..
ولی اینام میخان بفروشن برن نه پول پیشی نه هیچی... خیلی نگرانم....
مننن🥲🥲
قرار بود بخریم ولی نشد🥺🥺
صاحب خونمون هم میخواد بیاد گفته برج ۳ خونه رو خالی کنید💔
ممنون
بدترازاون پیش مادرشوهرم
خیلی سخته امیدی ندارم بااین گرونی😔😔😔
من😅البته پیش مادرشوهرم اینا زندگی میکنیم فعلا
ما مستاجریم 😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.