۴ پاسخ

عزیزم‌فقط پماد چشمی روزی سه بار بزن

اگه دیدی عفونتش زیادشدبراش پمادچشمی جنتامایسین بگیربزن عالیه

عزیزم طلا انداختی دیگه عفونت نمیکنه ب من گفتن روغن نباتی با جامد بزن چیزی ک از قدیم همه سوراخ میکردن گوش رو میزدن

وازلین بزن‌

سوال های مرتبط

مامان اسامه مامان اسامه ۵ ماهگی
مامان 💗اسما💗 مامان 💗اسما💗 ۴ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۸ ماهگی